Digital underskrift effektiviserer alle brancher
Visma Addo skaber værdi i alle brancher ved at automatisere og effektivisere hele underskriftsprocessen for både afsender og modtager.
Salg
Lad kunden underskrive digitalt og få aftalen i hus, før du kan nå at lægge telefonen.
HR
Gør rekruttering og andre HR-opgaver nemmere og mere effektive med digital underskrift.
Inkasso
Gør det lettere for debitor at betale sin gæld og spar på omkostningerne til administration.
Ejendoms-
administration
Indhent underskrifter digitalt og hold automatisk styr på alle dokumenter.
Advokat
Lad dine klienter nemt underskrive alt fra købskontrakter til fuldmagter - også fra mobilen.
Forsikring & pension
Forsikrings- og pensionsselskaber mv. sparer tid og gør det nemt for kunderne
Det offentlige
Nemt for borgerne, mindre manuelt papirarbejde og hurtigere sagsbehandlinger.
Forsyningsselskaber
Effektiviser og automatiser papirarbejdet i alt fra HR og økonomi til salg.
Byggebranchen
Nem digital underskrift af alt fra kunde- til ansættelseskontrakter direkte på mobilen.
Banker og sparekasser
Effektiv onboarding med digitale KYC-blanketter, automatiseret arbejdsflow og øget sikkerhed.
Detailbranchen
Digitale blanketter til ansættelseskontrakter gør det nemt for nye medarbejdere.
Uddannelser
Gør det nemt at håndtere kontrakter, samtykkeerklæringer, tillæg og indkøb for skolens administration.
“Det er langt mere professionelt at sende dokumenter til underskrift via Visma Addo, fremfor at borgeren skal printe, underskrive og scanne ind igen. Det er en meget lang proces for borgeren - og dermed også for os”
Lene Aggerholm, Digitaliseringskonsulent, Esbjerg Kommune
“Det er langt mere professionelt at sende dokumenter til underskrift via Visma Addo, fremfor at borgeren skal printe, underskrive og scanne ind igen. Det er en meget lang proces for borgeren - og dermed også for os”
Lene Aggerholm, Digitaliseringskonsulent, Esbjerg Kommune
"Det skulle være smartere at udsende kontrakter og indhente oplysninger på vores sæsonpersonale. Alt foregår nu automatisk og digitalt, og på den måde har vi sparet mange timers manuelt arbejde."
Jesper H. Jensen, HR-Chef, Fårup Sommerland
"Det skulle være smartere at udsende kontrakter og indhente oplysninger på vores sæsonpersonale. Alt foregår nu automatisk og digitalt, og på den måde har vi sparet mange timers manuelt arbejde."
Jesper H. Jensen, HR-Chef, Fårup Sommerland
Send de første mange dokumenter gratis, og prøv selv, hvor smart det er
Opret din profil på 2 minutter – så er du klar til at sende dokumenter til underskrift.