Strømlinede processer for kontraktunderskrivelse
Brug mindre tid på administrative opgaver
I løbet af en typisk arbejdsdag håndterer en revisor en række forskellige dokumenter, lige fra regnskaber, fuldstændighedserklæringer til protokol. Det, der binder alle disse dokumenter sammen, er behovet for en underskrift på dem.
Med Addo Sign bliver det meget nemmere at indhente underskrifter, da alt foregår digitalt og automatisk.
Med et enkelt overblik over alle dokumenter og modtagere får du et fuldt overblik over underskriftsprocessen og dokumenternes status. Og hvis nogen ikke har udført det, der forventes af dem, vil en automatisk påmindelse sørge for, at gøre opmærksom på opgaven.
Essentielle funktioner til revision
Fleksible underskriftsstrømme
Når årsregnskabet skal underskrives af både den administrerende direktør, bestyrelsesformanden, finansdirektøren og revisoren, kan det hurtigt tage lang tid at sende det frem og tilbage.
Denne proces er forenklet med Addo Sign. Du kan nemt sende et dokument ud til godkendelse til flere på samme tid. Du kan nemt oprette en funktionsbaseret arbejdsgang og vælge, at dokumenterne skal underskrives i en bestemt rækkefølge. Når dokumentet er underskrevet af én person, går det automatisk videre til den næste på listen. Så let er det at tilpasse arbejdsgangene efter dine behov.
Start nu
Send de første mange dokumenter gratis, og prøv selv, hvor nemt det er
Opret din profil på 2 minutter - og send din første anmodning om underskrift.