NORMAL

NORMAL har digitaliseret underskriftsprocessen og skabt GDPR compliance

NORMAL bruger Addo Sign til at digitalisere deres aftaleprocesser, øge overblikket over det sendte dokument og overholde GDPR-reglerne.

Bedre overblik, større overskud

NORMAL har mere end 250 butikker i flere lande og er en virksomhed, der har oplevet konstant vækst siden sin start. Der var et behov for at effektivisere og strømline arbejdsprocesserne i HR-afdelingen og samtidig sikre GDPR-compliance. Ved at vælge Addo Sign har NORMAL både optimeret signaturprocesserne og overholdt GDPR.

“Vi havde et stort behov for optimering af vores processer, da vi sender mange kontrakter til underskrift. Vi fik en god anbefaling af Addo Sign fra en virksomhed, der var godt i gang med at benytte digital underskrift via Addo Sign“, fortæller Eva Danielsen, HR & Legal Coordinator hos NORMAL. 

"Det er også blevet nemmere for os at holde styr på, om vi får kontrakterne retur, da vi får en notifikation fra Addo Sign, når en transaktion udløber uden at være underskrevet. Det giver et fint overblik"

– Eva Danielsen, HR & Legal Coordinator hos NORMAL

Hurtighed og gyldighed på tværs af flere markeder

Med Addo Sign får NORMAL optimeret deres processer, der førhen var præget af lange arbejdsgange, når kontrakter blev sendt frem og tilbage med enten post eller e-mail. Addo Sign sikrer, at de får kontrakten i hus på et par dage, og samtidig er det nemt at indhente informationer som kontonummer og straffeattest på deres ansatte. NORMAL gør derfor brug af både simple spørgsmål til brugerne og formular-funktionen i Addo Sign, foruden den digitale underskrift.

At den digitale underskrift er gyldig i flere lande var vigtigt for NORMAL, da løsningen skulle vælges, da de har mange ansatte udenfor Danmark.

Flere fordele med Addo Sign

Eva Danielsen fortsætter med at fortælle om de fordele, de har fået ved at bruge Addo Sign, og summerer det op i følgende:

  • check Vores processer er effektiviseret og er blevet mere GDPR compliant
  • check Vi har en sikkerhed i, at alle vores medarbejdere modtager de nødvendige dokumenter, når vi ansætter dem, da vi sender det hele sammen med kontrakten
  • check Vi oplever mindre manuelt arbejde, efter vi har fået digitaliseret processen

Om NORMAL

NORMAL er en butikskæde, der sælger helt normale varer til faste lave priser. NORMAL er dog meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Deres mål er, at man som kunde får en unik oplevelse, hver gang man besøger en af deres butikker, og derfor får de - ud over deres store faste sortiment - hele tiden nye, spændende varer. NORMAL åbnede deres første butik i Danmark i 2013 og har nu mere end 250 butikker fordelt på Norden, Frankrig og Holland.

Klar til at komme i gang?

Prøv gratis Kontakt os

keyboard_arrow_up