keyboard_arrow_down

Normal 

NORMAL har digitaliseret underskriftsprocessen og skabt GDPR compliance.


 

Fik anbefalet Visma Addo til digital underskrift

Hos virksomheden NORMAL, der har mere end 250 butikker fordelt på flere lande og konstant vækst, var der behov for at effektivisere arbejdsprocesserne i HR afdelingen og samtidig sikre GDPR compliance. Ved at vælge Visma Addo har NORMAL både fået optimeret underskriftsprocesserne og skabt GDPR compliance. 

“Vi havde et stort behov for optimering af vores processer, da vi sender mange kontrakter til underskrift. Vi fik en god anbefaling af Visma Addo fra en virksomhed, der var godt i gang med at benytte digital underskrift via Visma Addo“, fortæller Eva Danielsen, HR & Legal Coordinator hos NORMAL. 

Overblik skaber overskud

Med Visma Addo får NORMAL optimeret deres processer, der førhen var præget af lange arbejdsgange, når kontrakter blev sendt frem og tilbage med enten post eller e-mail. Visma Addo sikrer, at de får kontrakten i hus på et par dage, og samtidig er det nemt at indhente informationer som kontonummer og straffeattest på deres ansatte. NORMAL gør derfor brug af både simple spørgsmål til brugerne og formular-funktionen i Visma Addo, foruden den digitale underskrift. 

At den digitale underskrift er gyldig i flere lande var vigtigt for NORMAL, da løsningen skulle vælges, da de har mange ansatte udenfor Danmark.

 

“Det er også blevet nemmere for os at holde styr på, om vi får kontrakterne retur, da vi får en notifikation fra Visma Addo, når en transaktion udløber uden at være underskrevet. Det giver et fint overblik,”

Eva Danielsen, HR & Legal Coordinator hos NORMAL. 


 

 

Flere fordele med Visma Addo 

Eva Danielsen fortsætter med at fortælle om de fordele, de har fået ved at bruge Visma Addo, og summerer det op i følgende:  

  • checkVores processer er effektiviseret og er blevet mere GDPR compliant
  • checkVi har en sikkerhed i, at alle vores medarbejdere modtager de nødvendige dokumenter, når vi ansætter dem, da vi sender det hele sammen med kontrakten
  • checkVi oplever mindre manuelt arbejde, efter vi har fået digitaliseret processen

Om Normal

NORMAL er en butikskæde, der sælger helt normale varer til faste lave priser. NORMAL er dog meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Deres mål er, at man som kunde får en unik oplevelse, hver gang man besøger en af deres butikker, og derfor får de - ud over deres store faste sortiment - hele tiden nye, spændende varer. NORMAL åbnede deres første butik i Danmark i 2013 og har nu mere end 250 butikker fordelt på Norden, Frankrig og Holland.

keyboard_arrow_up