Introduktion af Addo Vault og designopdateringer     

Vi er rigtig spændte på at introducere denne opdatering til dig. Den vil inkludere funktioner, der gør det endnu lettere at bruge og udnytte fordelene ved Addo Sign. Funktionaliteten er tilgængelig fra den 19. oktober 2023.

 

Med Addo Vault vil din hverdag blive enklere. Addo Vault sikrer alle dine underskrevne dokumenter og arkiverer dem automatisk inde i Addo Sign. Du behøver således ikke længere at downloade dem inden for 10 dage. Addo Vault er inkluderet i alle abonnementer: Addo 10, Addo 50 og Addo 100+.

Alt, hvad du skal gøre, er at aktivere det der, hvor du administrerer din kontoopsætning. Har du en Addo Starter-konto og ønsker at opgradere til et abonnement, så du kan bruge Addo Vault, så kontakt os, så hjælper vi med det praktiske.

Detaljer for underskriftsforløb

Detaljevinduet for underskriftsforløb er blevet redesignet og er nu meget nemmere at forstå. Udover oplysninger om hver underskriver, kan du også åbne vinduet med afsendelsesdetaljer og se oplysninger om den samlede underskriftsopgave.

Automatisk arkivering af kontrakter

Når Addo Vault er aktiveret i dit Addo 10, Addo 50 eller Addo 100+ abonnement, vil alle underskrevne kontrakter og dokumenter blive sikkert gemt inde i Addo Sign. Du vil aldrig miste dine dokumenter og altid vide, hvor de er. Du behøver ikke længere at bruge tid på arkiveringsprocesser. Med Addo Vault får du automatisk arkivering.

Se credits forbrug

Som du ved, er hver underskriftsopgave forbundet med visse omkostninger, der beregnes i credits. En standard touch-underskrivning koster for eksempel én kredit, og du kan derudover bruge andre funktioner, som afregnes i credits. Det er nu nemt at få en detaljeret oversigt over, hvor mange credits du har brugt for hver enkelt underskriftsopgave og underskriver.

Skriv noter til dig og dine kollegaer

Du kan nu skrive en intern note inde i hver underskriftsopgave. Dette kan bruges til at tage en note vedrørende noget, der er relateret til underskriftsopgaven, enten til dig selv eller dine kolleger. Dette har været et stort ønske for mange af vores brugere, og det giver rigtig god mening.

Spørgsmål og svar

Når du sender et dokument til underskrift, kan der tilføjes spørgsmål. Dette er noget som opsættes i skabeloner. Svarene samles derefter i et PDF-dokument, der sendes til dig som afsender. Men nu er du også i stand til at se alle svarene i underskriverdetalje-tabben.

Brug alle disse nye funktioner fra den 19. oktober 2023

Et tæt og gensidigt samarbejde med vores kunder

I vores arbejde med konstant forbedring og innovation spiller samarbejdet med vores kunder og brugere en afgørende rolle. Det er en kendsgerning, at vores produkt ikke ville være det, det er i dag, uden den uvurderlige indsats og feedback, vi dagligt får fra vores kunder.

Vi stræber efter at levere et produkt, der ikke kun opfylder, men også overgår jeres forventninger. Så tak for at være en del af vores fællesskab, og for at hjælpe med at gøre din og andres hverdag nemmere med Addo Sign.

Hvis du afslutningsvis har lyst til at give os en anmeldelse på Trustpilot, så vil vi være taknemmelige. Har du mod forventning behov for hjælp eller vejledning i brugen af Addo Sign, så kontakt vores support med det samme; de sidder altid klar til at hjælpe.

Kontakt supporten
Skriv en anmeldelse på Trustpilot

 

Kom i gang med digital signering. 10 månedlige underskrifter og ubegrænset antal brugere
129,- DKK

keyboard_arrow_up