Addo Forms

Lav blanketter og spørgeskemaer, der kan bruges igen og igen og underskrives digitalt. Automatisk tilpasset den enkelte modtager, så du sparer tid og manuelt arbejde – hver gang.

paper-write

Indhent stamdata via formularer

Lav blanketter og spørgeskemaer, der kan bruges igen og igen og underskrives digitalt. Automatisk tilpasset den enkelte modtager, så du sparer tid og manuelt arbejde – hver gang.

Du kan indhente informationer med Addo Forms

Opbyg hurtigt en formular med udfyldningsfelter og prædefinerede valg for dine medarbejdere, kunder eller andre, du har behov for oplysninger på. Få hurtigt informationerne godkendt i samme arbejdsgang og sendt videre til f.eks e-Boks. 

Udfyldelse af formularer kan ske på mange flere forskellige måder. Du kan nemlig selv bestemme, hvordan du ønsker at indhente oplysningerne, og hvordan du ønsker at distribuere dem efterfølgende.

Nem indhentning af informationer med Addo Forms

Fordele med Addo Forms

Addo Forms bruges til at indhente informationer, og det smarte er, at du kan indhente informationer på dine helt egne præmisser.

Optimer arbejdsgange med formularskabeloner

Du kan lave dine egne skabeloner, så du sparer en masse tid, fordi du undgår at skulle opbygge den samme formular igen og igen. På den måde kan du nøjes med at bygge en formularskabelon til de datasæt, du skal indhente.

Design din egen skabelon efter organisationens guidelines

Sæt jeres personlige præg på formularen og upload jeres logo, så organisationen fremstår professionel, og respondenten ikke er i tvivl om afsenderen. Opret forskellige sektioner i formularen og indsæt den svartype, du ønsker. 

Du kan vælge:

  • eastTekstsvar på en eller flere linjer
  • eastCheckboxes
  • eastRadioknapper
  • eastFilupload

Mange muligheder for distribuering af formularer til jeres modtagere

Når du opretter en formular, uanset om du genbruger en skabelon eller laver en helt ny, bliver formularen som standard sendt via e-mail til respondenten og underskriverne. Men du kan også vælge at slå offentlige links til på din formularskabelon. Det betyder, at formularen får et direkte link, som du kan sende til underskriverne.

Med offentlige links kan du derfor også indsætte linket på jeres hjemmeside. Her kan enhver der, tilgår linket, få adgang til at besvare formularen. Det kan være nyttigt i nogle tilfælde.

Find guides og mere information her

 

“Det er også blevet nemmere for os at holde styr på, om vi får kontrakterne retur, da vi får en notifikation fra Visma Addo, når en transaktion udløber uden at være underskrevet. Det giver et fint overblik,”

Eva Danielsen, HR & Legal Coordinator hos NORMAL. 

Læs hele casen med NORMAL

 

 


 

 

Flere funktioner og mindre manuelt arbejde

Automatiske påmindelser

Notificeringer på SMS eller e-mail sparer dig meget arbejde

Se mere

alarm-bell

Sikkert arkiv

Send dokumenter direkte til underskriverens e-Boks

Se mere

folder-lock

Tilpas ud­send­elses­forløb

Byg dine egne forløb, så de passer til din forretning

Se mere

cog

Styrk dit brand

Modtagerne genkender dit firmas logo og farve overalt

Se mere

color-brush-2

Brevfletning

Udsend det samme dokument til mange modtagere på en gang

Se mere

paginate-filter-mail

Underskriv fra Office

Send til underskrivning direkte fra alle Windows-programmer

Se mere

password-desktop-approved

Roller og rettigheder

Fuld kontrol over brugere med mulighed for AD-integration

Se mere

single-neutral-actions-check-1

Overblik

Få styr på alle transaktioner i oversigten på startsiden

Se mere

view-1

Indbygget adressebog

Opdateret kartotek med underskrivere og afsendere

Se mere

book-address

Google drev

Få de underskrevne dokumenter direkte i dit Google drev

Se mere

professional-tool-google-drive

Sikker filoverførsel

Send filer sikkert og lev op til alle lovkrav.

Se mere

common-file-lock

CPR-validering

Tjek dine modtageres identitet med CPR

Se mere

multiple-neutral-1

keyboard_arrow_up