keyboard_arrow_down

Aon

Aon digitaliserede kampagner, automatiserede tunge manueller processer og øgede svarprocenten med Visma Addo.

Skrevet af Thomas Krogh Jensen,
Tidligere markedsdirektør, Aon

Skrevet af Thomas Krogh Jensen,
Tidligere markedsdirektør, Aon

Vi digitaliserede kampagnen og øgede svarprocenten

Vores kunder fik stor succes med deres mobilbaserede pensionskampagne målrettet unge pensionstagere. Kampagnen blev kørt med et tilpasset Visma Addo. Hos Aon var vores formål at øge svarprocenten ved at tale enkelt til målgruppen og bruge digital underskrift.

Vi valgte at bruge Visma Addo, da vi ønskede at køre mobilbaserede kampagner med tilhørende digital underskrift. Kampagnerne omfattede to af vores kunder med tilsammen 2.700 medarbejdere, som alle skulle overgå til en ny pensionsordning.

"Da kampagnen var slut, havde mellem 25 og 30% svaret på kampagnen, og det er langt over, hvad vi hos Aon erfaringsmæssigt oplever med et gammeldags informationsmøde."

Thomas Krogh Jensen, tidligere markedsdirektør, Aon

Vi automatiserede tunge manuelle processer

Tidligere ville vi være nødsaget til at bookede møder med alle 2.700 medarbejdere, men med så mange medarbejdere ville det være et enormt arbejde. Med Visma Addos mobilbaserede kampagne og tilhørende digital underskrift, sparede alle parter både tid og penge. Besparelserne blev opnået ved at mange af pensionstagerne modtog og underskrev aftalen digitalt, samt at flere tidligere manuelle processer blev automatiseret.

Kampagnens succes skyldes i høj grad også, at det lykkedes at nå modtagerne hvor de var og på deres foretrukne platform.

  • check Vi øgede svarprocent med 33%
  • check Vi sparer tid og penge
  • check Vi sparer tid og penge

Om Aon

Aon Denmark hører som selskab under Aon plc, verdens største konsulenthus inden for skadeforsikring/risk management, pensionsforsikring og genforsikring. Aon i Danmark er en del af et globalt netværk med 500 kontorer i 120 lande og i alt 72.000 medarbejdere - heraf 220 i Danmark.

keyboard_arrow_up