Elektronisk signatur

Sådan gør du hverdagen nemmere med elektronisk signering af dokumenter.

Prøv det gratis nu

Med elektronisk signering af dokumenter kan du nemt, hurtigt og sikkert indsamle alle underskrifter digitalt. At indhente en underskrift kan være en langsommelig og dyr proces.

Når underskriver modtager dokumentet, skal det læses igennem, der er måske rettelser, der skal laves, og så skal dokumentet sendes retur igen. Inden du ser dig om, har du brugt mange dage på at få et underskrevet dokument retur. Det er tids- og ressourcekrævende for alle parter. Addo Sign er en elektronisk signeringsløsning, der mindsker det administrative arbejde og fjerner den langsomme proces.

Læs mere om hvordan Addo Sign fungerer

I forhold til alternativet med at printe og underskrive med kuglepen, kan elektronisk signatur af dokumenter spare dig tid og besvær. Med e-signatur af dokumenter får du hurtigt indhentet dine underskrifter, og kan komme videre med andre vigtige opgaver.

Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Det kan være en langsom proces at få indhentet underskrifter på kontrakten eller andre dokumenter. Men du kan speede processen op og gøre det hele elektronisk med Addo Sign nemt, hurtigt og sikkert. Sådan gør du:

  • Du uploader dit PDF-dokument til Addo Sign
  • Du vælger de modtagere, der skal have adgang til dokumenterne og underskrive
  • Du kan sætte deadline for, hvornår modtagerne skal se dokumenterne og signere elektronisk
  • Underskriverne modtager et link til dokumentet med e-mail eller SMS. De underskriver digitalt med det samme på computer, tablet eller smartphone

Det underskrevne dokument sendes automatisk til jer begge. Ingen personfølsomme data sendes i klartekst og GDPR-reglerne overholdes til punkt og prikke. Selve dokumenterne lagres på Addos server i 10 dage efter udløbsdato af kontrakten og slettes efterfølgende. Alle transaktioner og handlinger i Addo Sign logges og kan altid dokumenteres. Du kan have indhentet en elektronisk underskrift på få minutter. Nemmere og hurtigere bliver det ikke og sikkerheden er i top.

Illustration: Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Illustration: Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Skab værdi med med e-signatur af dokumenter

Med e-signatur af kontrakter og andre dokumenter kan jeres virksomhed nemt, sikkert og hurtigt indsamle alle underskrifter digitalt. E-signatur af dokumenter er et redskab, der hjælper både dig og dine kunder til at skabe værdi i hverdagen. Du kan bruge digital underskrift i mange forskellige konstellationer.

Som HR-medarbejder skal der indhentes en underskrift på en kontrakt. Hvis du er revisor skal protokollatet eller årsregnskabet underskrives, og hvis du er ejendomsmægler skal skødet underskrives af køber. Du kan bruge elektronisk signering af dokumenter i alle situationer, hvor et dokument skal underskrives.

Prøv det gratis nu

Livet bliver lettere med elektronisk signatur

Du optimerer processen for indhentelse af underskrevne dokumenter ved at gøre det hele elektronisk med Addo Sign nemt, hurtigt og sikkert. En godkendelsesproces med Addo Sign udføres på få minutter, hvor en tilsvarende papirproces let tager en uge.

De automatiske påmindelser til modtager sparer desuden betydelig administrativ tid for dig og dine medarbejdere. Der er ingen binding, og du betaler kun for de underskrifter og services, du bruger. Prøv e-signatur i Addo Sign i dag og skab værdi for dig og dine medarbejdere.

Send de første mange dokumenter gratis

Opret din virksomhed på 2 minutter – så er du klar til at sende dokumenter til underskrift.

Start i dag

Prøv selv hvordan digital signering fungerer


Viden og inspiration

Gå til blogoversigt

keyboard_arrow_up