keyboard_arrow_down

Elektronisk signatur


Sådan gør du hverdagen nemmere med elektronisk signatur af dokumenter

Prøv det gratis nu

Med elektronisk signatur af dokumenter kan du nemt, hurtigt og sikkert indsamle alle underskrifter digitalt. At indhente en underskrift kan være en langsommelig og dyr proces.

Når underskriver modtager dokumentet, skal det læses igennem, der er måske rettelser, der skal laves, og så skal dokumentet sendes retur igen. Inden du ser dig om, har du brugt mange dage på at få et underskrevet dokument retur. Det er tids- og ressourcekrævende for alle parter. Visma Addo er en elektronisk signeringsløsning, der mindsker det administrative arbejde og fjerner den langsomme proces.

Læs mere om Visma Addo, og hvordan du kommer igang.

I forhold til alternativet med at printe og underskrive med kuglepen, kan elektronisk signatur af dokumenter spare dig tid og besvær. Med e-signatur af dokumenter får du hurtigt indhentet dine underskrifter, og kan komme videre med andre vigtige opgaver.

Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Det kan være en langsom proces at få indhentet underskrifter på kontrakten eller andre dokumenter. Men du kan speede processen op og gøre det hele elektronisk med Visma Addo nemt, hurtigt og sikkert. Sådan gør du:

  • Du uploader din pdf, word eller excel dokument
  • Du vælger de modtagere, der skal have adgang til dokumenterne og underskrive
  • Du kan sætte deadline for, hvornår modtagerne skal se dokumenterne og underskrive elektronisk
  • Underskriverne modtager et link til dokumentet med e-mail eller SMS. De underskriver digitalt med det samme på computer, tablet eller smartphone

Det underskrevne dokument sendes automatisk til jer begge. Ingen personfølsomme data sendes i klartekst og GDPR-reglerne overholdes til punkt og prikke. Selve dokumenterne gemmes ikke, men alle transaktioner og handlinger i Visma Addo logges og kan altid dokumenteres. Du kan have indhentet en elektronisk underskrift på få minutter. Nemmere og hurtigere bliver det ikke og sikkerheden er i top.

Illustration: Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Illustration: Sådan underskriver du dokumenter elektronisk

Skab værdi med med e-signatur af dokumenter

Med e-signatur af kontrakter og andre dokumenter kan jeres virksomhed nemt, sikkert og hurtigt indsamle alle underskrifter digitalt. E-signatur af dokumenter er et redskab, der hjælper både dig og dine kunder til at skabe værdi i hverdagen. Du kan bruge digital underskrift i mange forskellige konstellationer.

Som HR-medarbejder skal der indhentes en underskrift på en kontrakt. Hvis du er revisor skal protokollatet eller årsregnskabet underskrives, og hvis du er ejendomsmægler skal skødet underskrives af køber. Du kan bruge elektronisk underskrift af dokumenter i alle situationer, hvor et dokument skal underskrives.

Livet bliver lettere med elektronisk underskrift

Du optimerer processen for indhentelse af underskrevne dokumenter ved at gøre det hele elektronisk med Visma Addo nemt, hurtigt og sikkert. En godkendelsesproces med Visma Addo udføres på få minutter, hvor en tilsvarende papirproces let tager en uge.

De automatiske påmindelser til modtager sparer desuden betydelig administrativ tid for dig og dine medarbejdere. Der er ingen binding, og du betaler kun for de underskrifter og services, du bruger. Prøv e-signatur i Visma Addo i dag og skab værdi for dig og dine medarbejdere.

Prøv det gratis nu

keyboard_arrow_up